Sevrarea de Facebook


De aproape doua luni n-am mai intrat pe Facebook pentru ca, in acest moment, conexiunile mele la internet au accesul restrictionat la FB. Din motive profesionale.

E drept ca timpul zilnic de Facebook reprezenta intre 30-90 min. Acum nici nu-l mai am si, oricum, daca l-as avea probabil ca nu i-ar mai fi dedicat in aceeasi masura. Totusi FB e o inventie grozava. Astazi am reintrat si m-am uitat fascinata la toate lucrurile pe care nu le mai stiam. La prieteni, la poze, la zile de nastere, la prietenele gravidute si la copiii recent nascuti, la telenovelele corporatiste, la jocuri etc. :)

Se poate trai si fara Facebook :) Asta pentru voi, people out there, care v-ati obisnuit sa-l aveti 24/24 si sa-l deschideti la micul dejun. Insa va va fi dor de noutati virtuale...despre prietenii vostri reali.

Comentarii

Trimiteți un comentariu