50 years from now

Cum vad prietenii mei si prietenii acestui blog viata peste 50 de ani? Pentru ca mi s-a pus aceasta intrebare si pentru ca am reusit sa raspund doar prin imagini, le-am adresat la randul meu prietenilor rugamintea de a-mi trimite imagini legate de cum vad ei viata peste 50 de ani... Orice, le-am spus: o fotografie, o opera de arta, un peisaj, un obiect, o coperta de album sau de film, absolut orice...

Si stiti ce? Intr-o lume a tehnologiei, a plasticului, a realitatii virtuale, a industrializarii, a second life, a robotilor, sufletul nostru nu s-a schimbat deloc. A ramas la fel de cald, de uman, de sangerand... Multi dintre cei care mi-au raspuns mi-au trimis o poveste de dragoste. Asa cum si eu la randu-mi am pus o poveste de dragoste in centrul moodboardului meu.

Asta mi-a adus aminte de un citat subliniat de mine in liceu din cartea lui Emil Cioran "Pe culmile disperarii"

"Singurul lucru care-l poate salva pe om este iubirea. Şi deşi atâta lume a susţinut această afirmaţie, este a nu fi încercat niciodată iubirea, pentru a o declara banalitate. Să-ţi vină să plângi atunci când te gândeşti la oameni, să iubeşti totul, într-un sentiment de supremă responsabilitate, să te apuce o învăluitoare melancolie când te gândeşti şi la lacrimile ce încă nu le-ai vărsat pentru oameni, iată ce înseamnă a te salva prin iubire, singurul izvor al speranţelor."

Va multumesc din suflet, dragi prieteni, pentru ca mi-ati facut bucuria si onoarea de a participa la acest proiect cu imagini sau sugestii (sper sa nu fi uitat pe nimeni):


  • Adina Grigorescu, prietena mea buna
  • Ana-Maria Onisei, linkul este spre minunatele ei interviuri din Adevarul
  • Anonim
  • Alex Ogica
  • Clarisa Gidea 
  • Cristina Solo
  • Ioana Hodoiu, linkul este spre proiectul Mandrie si Beton 
  • Ioana K-Man si blogul sau Konkursman
  • Ioana Socaci
  •  Jacqueline si interesantul ei blog 
  • Maglina Filimon, multitalent :) si blogul Moglaugh
  • Ramona Covrig
  • Simona Diaconu
***
Postarea aceasta este legata de 
Anul european al imbatranirii active si al solidaritatii generatiilor in cadrul campaniei Reprezentantei Comisiei Europene in Romania, o initiativa sprijinita de Blogal Initiative.

Din cadrul acestei campanii mai puteti citi: The age issue, Pensionar la Sausalito, Putem integra varstnicii ascultandu-le marturiile, The best is yet to come.

***
later edit: din pacate ultima foto mi-a parvenit dupa ce facusem moodboardul dar o adaug aici. E si simbolic: predam stafeta generatiei urmatoare... :)




Comentarii