I Am_sterdam si curgerea timpului

Contradictie:
ador Sudul cu orasele lui luminoase, cu soarele cald, iernile blande si mirosul de mare. Dar de fiecare data cand pasesc intr-un oras nordic precum Londra, Amsterdam, Bruxelles, ma frapeaza cat de acasa ma simt, cat de mult imi place vibratia pe care o simt aici si cat de multe am de impartasit cu oamenii acestia cosmopoliti cu care s-ar zice ca citesc aceleasi ziare si carti si folosesc aceleasi cuvinte.

As crea un oras de Sud cu oameni interese, muzee si magazine nordice :))) I AM sterdam

***
Initial scrisesem oameni dar, apoi, mi-am amintit ce mi-a povestit un prieten. Invitatiile la zile de nastere arata cam asa: "te invit sa sarbatorim impreuna ziua mea de nastere  vineri de la ora 17 timp de o ora".  Prea inregimentat pentru farama de creativitate si improvizatie pe care o cer si eu, macar uneori, de la viata :).

***
Da, de alaltaieri sunt in Amsterdam pentru ca am o lucrare la congresul ESSO/ECCO (European Society of Surgical Oncology/European Cancer Organization) si m-am gandit sa incep sa vorbesc mai mult despre medicina pe blog dar sa raman fidela si subiectelor noastre favorite.

Asa ca voi incerca un fel de experiment de la ECCO sa vedem ce parere aveti. Pe Facebook am postat deja live cateva dintre cele mai interesante momente ale sesiunilor chirurgicale. Ziua de astazi, desi plina, nu a adus cu ea revelatii chirurgicale.

In schimb eu m-am intors de la congres cu doua reviste care vorbesc despre Social media si medicina sau despre Onco-IT-ologie. Este inevitabil sa apara o schimbare de paradigma in marketingul medical prin mediile sociale. Si probabil toate retelele de socializare vor deveni scene ale schimbarilor comportamentale atat de importante in preventia cancerului.

***
Alaltaieri am pasit prin Stadelijkmuseum care are o fata noua. Cladirea originala desenata in secolul XIX de Adriaan Willem Weissman are o aripa noua desenata de Bentel Crouwen architects si terminata recent. Structura este supranumita "cada de baie" :)

***

Instalatia numita The beanery si semnata de Edward Kienholtz (foto) a avut toata atentia mea pentru ca reprezinta o forma de meditatie la adresa trecerii timpului. Instalatia reproduce un bar, Barney's Beanery din L.A, pe care autorul il frecventa. Toti indivizii din bar, mai putin proprietarul, sunt reprezentati aproape la scara umana purtand un ceas in loc de cap. Pentru ca intr-un bar oamenii vin sa isi petreaca timpul, sa isi omoare timpul. Iar chipul evident in care viata trece si lipsa de importanta a unei secunde care alteori poate fi vitala inca ma tulbura.

Pe curand!

Comentarii