Bun venit, 2014!!!

Dragi prieteni si cititori,

Anul acesta am intarziat sa va urez LA MULTI ANI! Va asigur ca m-am gandit la voi in nenumarate ocazii dar, asa cum ati mai auzit in ultimele doua luni, garzile si cotidianul alert m-au impiedicat sa ma asez in fata calculatorului ca sa scriu.

Intr-un fel e bine: am pasit in 2014 in ritm vioi si fara sanse sa ma plictisesc. Pe de alta parte n-am avut timp sa fac bilantul lui 2013 si nici planuri prea multe pentru anul care tocmai incepe.

Asa ca va provoc sa recuperam din datorii acum, impreuna.

In primul rand, va urez un 2014 plin de sanatate, de echilibru interior, de bucurii, de proiecte indeplinite, de caldura sufleteasca, de surse de evolutie si de tot ce va doriti pentru voi si cei dragi voua! Si, macar din timp in timp, sa ne reintalnim real sau... virtual, aici, pe Jocul Orb.

2013 pentru JOCUL ORB

Poate ca am scris ceva mai putin in a doua parte a anului dar blogul a fost totusi prezent in mintea mea, in calatoriile mele si ... in intentiile mele fotografice.

Anul acesta am primit premiul Blogger European pentru activitatea din 2012 si am petrecut trei saptamani minunate la Bruxelles de unde v-am relatat frecvent. Postarile mele favorite raman interviurile, mai ales cele cu Javier Cercas si Dan Perjovschi.

Am ajuns sa vad retrospectiva lui Edward Hopper la Grand Palais si spectacolul DASH al lui Akram Khan si am incercat sa va transmit impresiile mele. 

In septembrie am fost la Amsterdam la Congresul European de Cancer si am incercat sa va tin la curent pe blog si pe Facebook (hashtag #ECC2013) cu ce s-a intamplat acolo.

Am publicat un reportaj personal despre medicii plecati din tara in Dilema Veche dar o mare parte din munca a fost realizata prin intermediul retelelor sociale. Si am reusit sa ma laud pe blog cu faptul ca, dupa un efort de analiza si redactare de cateva luni, articolul cu experienta romaneasca de 5 ani de robotica a fost publicat.

In rest, am impartasit impresii despre viata, performanta, mentori, arta, am citit, am vazut filme si am vizitat expozitii impreuna, intr-o incercare constanta sa devenim mai buni si sa ne facem viata mai frumoasa.

Pentru 2014...

Imi doresc sa reusesc sa mentin constanta activitatea pe blog, sa mentin contactul cu voi pentru ca intrebarile si reactiile pe care le starnesc uneori articolele ma determina sa aprofundez problemele, sa inteleg puncte de vedere pe care nu le sesizam inainte si sa evoluez.

Mi-as dori sa gasesc in continuare subiecte care sa va intereseze dar sper sa imi dati din cand in cand cate o mana de ajutor cu asta... Si mi-as dori sa mai am sansa de a realiza interviuri pentru ca ele imi hranesc teribil dragostea de oameni si de scris.

Cat despre proiectul JO pe care mi-as dori sa il pot realiza in 2014 nu va spun decat atat: a fost inspirat de Lean In, cartea lui Sheryl Sandberg, si de cateva intalniri revelatoare din anul care a trecut. Stay tuned!

LA MULTI ANI!

Comentarii