Mixaje de sezon

Pentru ca ieri a fost Valentine's Day, mai toate ziarele lumii au publicat materiale legate de dragoste.

M-am gandit sa pregatesc o selectie a mea din aceste materiale, sa tina de cald in zilele colorate altfel decat roz bombon.

1. TED love

10 captivating talks about how and why we love...

2. A history of marriage

Tot o animatie TED. Imi place mai mult ideea decat continutul ei efectiv pentru ca mi se pare mai degraba o insiruire rapida de caracteristici decat o cronologie temeinica.

3. A single guy interviewing couples

Sfaturi de la cupluri longevive dar si un fel de life pitch:

"At the end of Ty’s life, I want him to be able to say, 'Terri was the greatest earthly blessing in my life — the best thing that ever happened to me — and that I’m a better man because of how she loved me.' And that’s the goal that I live with every day. That’s how I want to love this man."

4. Sexul la Jocurile Olimpice

Nu stiam nimic despre explozia sexuala din cadrul acestor competitii sportive. Si pentru ca am vazut de curand The Woolf of Wall Street, mi se pare interesant de reflectat la legatura dintre presiunea exterioara si sexualitate. Poate mai vorbim despre asta pe aici...

5. A love story in photos

Casatoria de 16 ani a lui Steve McQueen cu Niele Adams in imagini...

6. Love by Jocul Orb

Selectia mea pe Pintrest cu Lauren Bacall - Humphrey Bogart, Joanne Woodward - Paul Newman, Angelina Jolie - Brad Pitt, Zelda - John Scott Fitzgerald, Katherine Hepburn- Spencer TracyJacqueline - Pablo Picasso si altii...

Comentarii